NOVINKY

Výpadek služby (10.3.2020)

Výpadek služby (10.3.2020)

10.3.2020









Aktualizace k 10.3.2020

Vážení uživatelé,

omlouvám se Vám za nefunkční platební bránu KB SmartPay, která je mimo provoz od 3.3.2020. Ze strany provozovatele této platební brány, kterou spoluvlastní Komerční banka a.s., jsem se setkal s naprosto neprofesionálním a nekorektním přístupem, který nemá ani náznakem nic společného se základy obchodní morálky, což mě u takovéto společnosti nejen překvapuje, ale dokonce i děsí. Tímto vám chci oznámit, že tato platební brána bude nahrazena jinou platební branou akceptující platební karty a vás bych rád poprosil o shovívavost a trpělivost po dobu, než uvedeme novou platební bránu do provozu. Jsem si vědom toho, že je tato situace pro mnohé z vás velmi omezující, pokud však budete mít zájem o naše služby, neváhejte využít některé z platebních tlačítek, nebo také bankovní převod, který je zpracováván automatizovaně a zpravidla do 30 minut.


Děkuji vám za pochopení
DiRoIN



Aktualizace k 9.3.2020

 

Vážení uživatelé,

velice se omlouváme, ale platební brána bude dle informací poskytovatele zprovozněna patrně až zítra, tedy 10.3.2020, a to v průběhu dne. 


Děkujeme za pochopení
tým Sindicate


 

Vážení uživatelé,

dovolujeme si Vás upozornit, že na straně poskytovatele došlo k výpadku služby. Nyní mohou být zamítány transakce kartami na platební bráně GP webpay. Je nám to velice líto, ale předpokládaný termín opětovného zprovoznění této platební metody je 9.3.2020.

 


Děkujeme za pochopení
tým Sindicate

 

 


» Zpět